طبق آخرین تحقیقات رویال سوسایتی (انجمن سلطنتی) انگلستان طاهره قره العین، کلنل علینقی خان وزیری، کمال اللملک، پری صابری، عباس کیارستمی، و محمد علی ابطحی تفاوتشان با باقی عوام این است که دو برابر بقییه همراه و همکار و همسر برای سانفرانسیسکو رفتن دارند. بنا به این تحقیق زندگی جنسی هنرمندان به مراتب بهتر از مهندس هاست، که در همین جا بنده به دوست عزیزم آرش باطنی تبریک می گویم که همسری هنرمند برگزید، و به آیدا تسلیت می گویم برای داشتن همسری مهندس. و به مادر عزیزم که این روز ها هر وقت به او زنگ می زنم به خاطر مطالب بی ناموسی سیبیل آشفته است، اعلام می کنم که "بابا من آبم با این مهندس ها تو یک جوب نمی ره!".از این مقاله با مزه (فوکویی نگاهش نکنید، جان مادرتان...برای خنده است) بر می آید که هنرمندان همان طوری هستند که بابای من یک عمر گفت. به عبارتی انسان های دروغگوی، دیوانه، بی اخلاق، سست، خوشگذران، لاابالی، شهوت پرست، و از همه مهم تر بکن در رو. تنها اشکال عمده این تحقیق این هست که آخوندها را جزو هنرمندان حساب نکرده است که اگر این کار را می کرد، من یقین دارم که این آمار به جای دو برابر "حال و حول " نسبت به مردم عادی به ده برابر "حال و حول" تغییر پیدا می کرد. به هر حال اگر می خواهید در های "صفا سیتی" را به روی خود بگشایید، یک هنری بیاموزید یا که طلبه شوید. در ضمن آنها که وبلاگ می نویسند بدانند و آگاه باشند که همانا سوراخ دعا را یافته اند.