اين البته دروغ آوريل بود که من و حسين با سر کله زدن در هم نوشتيم....يعنی من می نوشتم او فحش می داد. يک عکس مسخره از او داشتم سر درش بود کلی دعوايم کرد آن را برداشتم. يادش به خير!
-------------------
سفر ناگهانی حسين درخشان به ایران و همکاريش با مقامات
اولین باری که حسین درخشان را دیدم در کنفرانس سیرا بود. حالا که از آن زمان حدود 5 سال می گذرد فکر می کنم که او را خوب می شناسم اما دیروز مدارکی به دستم رسید که شک چند ماهه من را به حسین درخشان به یقین تبدیل کرد. سید یدالله عالمی که در زمان مسولیت سعید امامی به علت هوش سرشار و توانایی هایی که از خود نشان داد در سال 78 از دانشکده نظامی وزارت اطلاعات در رشته امنیت نوین فارغ التحصیل شد در سال 2000 از طریق مرز سیستان بلوچستان پاکستان برای انجام یک پروژه امنیتی به کانادا اعزام می شود . هزینه ی این عملیات را بنیاد 15 خرداد که وابسته به هاشمی رفسنجانی می باشد پرداخت می نماید
مهمترین هدف این سازمان گمراه نمودن حرکتهای اپوزسیون و تشکیل اپوزسیون حکومتی می باشد که با عملکرد خود منافع هاشمی و دوستانش را تامین نماید. سید یدالله عالمی - که سعید امامی او را یدی می نامید - با عنوان مستعار حسین درخشان فعالیت می نماید. او در راه اندازی چندین وبلاگ از جمله هودر ، ارهابیون سپاه اسلام ، گروه حکری حدید نقش کلیدی داشته و از این وبلاگها و با حضور در کنفرانسها و بر نامه های مختلف پروژه خود را پیش برده است
امروز با همسر حسین درخشان - مرجان - تماس گرفتم و در مورد صحت این اطلاعات پرسیدم و دلیل سفر حسین به ایران را جویا شدم او با اشاره به دروغ بودن این اخبار مدعی شد که حسین را ربوده و به ایران منتقل کرده اند.
مرجان جان سلام
سلام-
حالت خوبه؟
وا الّله چی بگم-
بهم بگو چی شده؟
هيچی ديروز صبح با صدای زوزه کارامل از خواب پريدم و ديدم حسين نيست. کامپوترشم نبود. همه خونه رو بهم ريخته بود. هيچ وقت تو کارهای خونه به من کمک نميکرد. همه فايل های محرمانه و سی دی ها و فرم های مالياتی من را هم برده بود
اولين واکنشت چی بود مرجان جون؟
زود به پليس زنگ زدم و گفتم که حسين رو دزديدند-
شما فکر ميکنيد که حسين را دزديدند؟
من مطمئنم که این طوره-
فکر ميکنيد کی این کار رو کرده؟
حسين دشمن خيلی داره. هيچ بعيد نيست کار این چپول های اروپا باشه. اینها در پال تاک چند بار سعی کردند حسين رو ترور کنند. اینها حسين را دزديده اند و به زور به ایران برده اند
مرجان جان، من اسناد و مدارکی در دستم هست که نشون ميده که حسين با هاشمی رفسنجانی همکاری ميکرده و اخيرا هم پول زيادی از این طريق به جييب زده
جدی؟ چون اخيرا حسين از تيفينی که يک جواهر فروشی خيلی معروفه يک جفت گوشواره عين گوشواره های دوست پسر سياه پوست سامانتا تو سکس اند ده سيتی برام خريد که خيلی گرونه
بله جدی ميگم، و البته نميدونم شنيدی يا نه ولی اسم واقعی حسين يدالّله عالمی و حسين در واقع پسر عموته
الو مرجان جان، الو، صدامو ميشنوی؟
الو-
بله سلام، شما؟
من پندارم-
بله، مرجان چی شد؟
مرجان از هوش رفت-