اين از وبلاگ امير فرشاد ابراهيمی چون خودش گفته که:
وبلاگ من در ایران فیلتر است! لطفا با کپی کردن این مطلب در وبلاگتان به بیشتر خوانده شدنش کمک کنید.
حالا بگذريم که وبلاگ من هم در ايران صد سال سياه است که فيلتر است اما بيشتر قصد از کپی کردن اينکه من هم موافقم که اين رسانه های خنگ ايرانی دارند اين قضيه موسويان را تبديل به يک مساله حقوق بشری می کنند انگار مثلاً ما با يک فعال اجتماعی طرف هستيم!! بابا جان طرف رفته به انگليسی ها کمک کرده که چه جوری بزنند احمدی نژاد را سرويس کنند که بعداً هاشمی بيايد قدرت را به دست بگيرد حالا هم که لو رفته و احمدی نژاد هی تهديد می کنه که من رو می کنم بايد نشست ديد زور کی به کی می چربه!! اين نهايت اهميت سياسی اين موضوع است...چه خبر هست اين طرف را کرده ايد حسين مظلوم؟ يارو اگر خودش قاتل نباشد مسئول مرگ و ترور های ميکونوس که هست!
اين وسط واقعاً نگران زنان فعال در کمپين يک مليون امضا هستم. بابا جان بشينيد خانه هاتان يک کم فعاليت نکنيد. مگر نمی بينيد اينها هار شده اند. به قول عيال وقتی جمهوری اسلامی در شورای امنيت پرونده دارد که ديگر آدم موی دماغ شان نمی شود! اين هم خواهد گذشت ولی به خداهيچ ارزشی، ارزش جان و زندگی رو نداره!
در عين حال خدا عمرتان بدهد که هستيد!
اين شما و اين مطلب امير فرشاد ابراهيمی

موسویان این مسیح بر مصلوب


اول خواستم یه پست مفصل درباره این آقای موسویان بنویسم که فعلا این روزها مد شده است ، اما فعلا خیلی درگیرم .
هیچ اظهار نظری نمی کنم ولی ببینید ماجرا چقدر احمقانه بودار و مشکوکه ! ؛ در حالیکه مامور نیروی انتظامی مقابل خانه آقای موسویان هست تا کسی آسیبی به جان ایشان نرساند شبانه انگار کارلوس یا بن لادن را شناسایی کرده اند ، می ریزند خانه ایشان و وی را بازداشت می کنند بعد چند روز بعد با وثیقه آزادش می کنند آقا که به سنگین ترین اتهامات متهم شده بود برای خودش همینجوری راست راست قدم می زند و می رود مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز تحقیقات استراتژیک ( که در آنجا سیاستهای کلان مملکت پالایش می شود !) بعد از مدتی قوه قضائیه می آید و سخنگویش اعلام می کند آقای موسویان همچون یوسف معصوم هست و بیگناه ! دوباره بعد مرتضوی دادستان تهران می آید می گوید نه ایشان متهم هست حالا این لابه لا پارازیت های احمدی نژاد و محسنی اژه ای بر علیه موسویان و پشتک و وارو انداختن هاشمی و ایادی اش را هم در دفاع از موسویان شما داشته باشید دست آخر هم که در هفته بسیج اوسکول هایی با پلاکارد بسیج دانشجویی ( و طبق معمول بسیج دانشجویی کجا و کدام دانشگاه هم معلوم نیست همین جوری گتره ای "بسیج دانشجویی " می ریزند جلوی دفتر قوه قضائیه که جاسوس اعدام باید بشه ! خبرنگاران داخلی و خارجی هم از اعتراضات شدید الحن با اشتیاق عکس می اندازند و خبر تهیه می کنند و به قولی نفت بر آتش می پاشند ! ، حالا این وسط داشته باشید رسانه های فارسی زبان داخلی و خارج از کشور را هم که همه متفق القول دارند از موسویان یک بت معصومیت میسازند که وای گرفتنش این مسیح بر مصلوب را ! مثلا از رادیو زمانه چون مهدی جامی بلکل از اتفاقات ایران پرت هست و الان برید مثلا تو آجودانیه تهران ولش کنید چون طفلی سالیان ساله ایران نبوده فکر میکنه آمده رم در ایتالیا ! از ایشان هیچ توقعی نیست ولی بی بی سی چرا داره پیاز داغ ماجرا را هی زیاد میکنه ؟! یکی نیست بیاد بگه بابا این آقای موسوی من کاری ندارم الان جاسوس هست یا نه این خودش یه پا متهم بالفطره هست این برادر موسوی کم گند نزده ؟ ، در زمان سفارت همین ایشان بود که اطلاعاتی های ایران و از جمله کاظم دارابی (که به مدد الطاف خانم مرکل که این روزها داره هی هارت و پورت میکنه که ایران رو تحریم کنید ، تا بیست و چند روز دیگه آزاد میشه ! ) در یک عملیات تروریستی زدند رهبران حزب دموکرات کردستان رو کشتند و همین آقای موسویان تا لحظه آخر نه تنها اظهار بی اطلاعی می کرد و بر عدم دست داشتن ایران در این ماجرا تاکید، بلکه می گفت ما می دانیم کار خودشان بوده و این یک تسویه حساب سیاسی هست و ربطی به جمهوری اسلامی نداره ! همین آقای موسویان بود که در آلمان گروههای عملیات علیه مخالفان جمهوری اسلامی در اروپا را راه اندازی و تجهیز نموده ،همین آقای موسویان اولین تکنولوژی هسته ای را از دلالهای آلمانی و اتریشی خرید و برد ایران ! ، حالا همه این روزها همچین واویلا سر میدهند که انگار باباشونو جلو چشمشون دارند سر می برند ! من شک ندارم که همه اینها یه بازی هست از گرفتنش تا آزاد کردنش و راه انداختن این بازیها پس تعجب نکنید اگه همین فردا پس فردا یکهو این آقای موسویان یک حزب جدید سیاسی راه انداخت و یا نه اصلا شد کاندیدای ریاست جمهوری آینده کارگزاران ! از این آقایان هر چی بگید بر میاد ! .
از همه اینها که بگذریم خودم هم فهمیدم این پست خیلی عصبی شده پس بگذارید کمی بخندیم ! این نیروی انتظامی رو که همه می بینید با چه قدرتی مقابل یه مشت معتاد و کارتون خواب می ایسته ویا با چک و لگد اجتماع آرام زنان را تارو مار می کنه و باتوم میکشه و چنگ و دندون نشون میده که ما اینیم و ما ذوالفقار علی دوران هستیم ، فقط نگاه کنید که در یکی از مانورهای مبارزه با اغتشاش و جنگ شهری در مقابل چشمان فرمانده هان و مدعوین در مصلای تهران امسال چه گندی زده، اینجا را ببینید و حال کنید !
لینکدونی :
باز هم فشار بر جنبش زنان دیگر مسلم است بخش امنیتی برای این جنبش نقشه های زیادی دارد و برای سرکوب جدی اینها آمده است
دلیل دیگری بر اینکه همین اقلیت ایرانی آواره که غالبا اکثرشان هم زخم دیده دیکتاتوری هستند خودشان چقدر دموکرات هستند
این روزها ، دل آرام ما را به بند می کشند ، گلهای مریم را پشت حصار و سیم نهان می کند و حالا جلوه عشق را هم می خواهند از ما دریغ کنند،غافل از اینکه این " جلوه " کدر نمی شود،