کیوسک

دوستان، دوستان، دوستان،
بشتابيد که گروه کيوسک، آخر هفته ديگر در سالن اوپرا هاوس تورونتو کنسرت دارند که آلبوم جديدشان هم همانجا برای اولين بار خواهند فروخت. اين آلبوم جديد به نظر من شاهکاره چون که کاملاً از اون حالت بازاری سابق و صدای دايرسترينت خالی بندی ايرونی خارج شدن و موسيقی و تم ها همه جديد اند (ما اينجا کانکشن داريم و يکی دو تا شون رفيقمونن). شعر های آرش سبحانی که هميشه محشر بود و حالا با اين خلاقيت جديد موسيقيايی هم که ديگه عالی شده. اين هم اطلاعات که رفقا در اختيار گذاشتن:

گروه کیوسک فروش تعداد محدودی از سومین آلبوم خود " باغ وحش جهانی " را در بیست و پنج اکتبر دو هزار هشت درسالن اپرا هاوس شهر تورنتو اعلام می کند. فایل آهنگ " پراگماتیسم عشقی " از این آلبوم در روز جمعه هفدهم ماه اکتبر در وبسایت کیوسک www.kiosk-music.com بصورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.

شرکت بم آهنگ در حال انتشار سومین آلبوم گروه کیوسک بنام " باغ وحش جهانی " در چهارده نوامبر دو هزار و هشت می باشد. آلبوم جدید شامل ده آهنگ به سبکهای متفاوت است، از جازکولیها گرفته تا والس و از تانگوی آرژانتینی گرفته تا بلوز. همچنین موسیقی این آلبوم جهش بزرگی از دو آلبوم زیرزمینی قبلی کیوسک است. متن های آرش سبحانی همچنان در سطح گسترده ای بیانگر مشکلات اجتماعی موثر بر زندگی روزانه ایرانیان تمام دنیا می باشد.

آرش سبحانی می گوید : " باغ وحش جهانی بیانگر نگاه کیوسک به جهان امروز است. گفتگوی تمدنها ظاهرن جواب نداده و در پیامد آن دنیا به شکل یک باغ وحش در آمده است، حتی نه مانند یک جنگل که ساکنیش حداقل دارای آزادی فردی هستند. با اینکه سالها از مهاجرت ما از ایران می گذرد هنوز اینجا خانه ما نشده و شاید به همین دلیل دراین آلبوم جذب و تاثیر گرفته از موسیقی جاز کولیها شده ایم . "

کیوسک آلبوم جدیدش را در طول چهار ماه در استودیوی FM Recorders در Emeryville , Ca ضبط کرد. تهیه کننده این آلبوم "Sep V" بوده و توسط " Adam Ayan " از Gateway Mastering مستر شده است. در آلبوم جدید نوازندگان صاحب نامی چون نوازنده دارمز Pat Spurgeon از گروه Rogue Waveو نوازنده گیتار Paul Mehling موسس The Jazz Hot Club of San Francisco با کیوسک همکاری کرده اند. همچینین این آلبوم شامل آهنگ " یارم بیا "، محلی شیرازی محبوب در تاجیکستان، می باشد که در آن "محسن نامجو" خواننده و نوازنده جنجالی ایران به عنوان خواننده مهمان با کیوسک همکاری کرده است.

گروه کیوسک که بعنوان یک گروه ایرانی جاز/بلوز/راک شناخته شده است ، توسط تعدای دوست در زیر زمینی در ایران تشکیل شد. گروه کیوسک را آرش سبحانی ( گیتارو خواننده ) ، علی کمالی ( باس گیتار) ، اردلان پایوار (کیبورد )، بابک خیاوچی ( گیتار ) و شهروز مولایی ( درامز) تشکیل می دهند که در حال حاضر همگی ساکن خارج از ایران هستند.

اجرای آلبوم جدید کیوسک درتاریخ بیست و پنج اکتبراز شهر تورنتو در سالن اپرا هاوس آغاز خواهد شد. و در ماه نوامبر در شهرهای سانفرانسیسکو ، لوس آنجلس ، سیاتل و ونکوور ادامه می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تهیه بلیط کنسرت و آلبوم به وبسایت و www.artbeatgroup.com مراجعه فرمایید.

منبع ترجمه : خبرنامه شرکت بم آهنگ