اگر من به زبان شيرين فارسی به اندازه امید مسلط بودم همين ميگفتم فقر زبانی در روابط جنسی. اینقدر هم فحش نميخوردم که دختره پر رو.من مقدار قابل توجهی تحقيقات انجام دادم (ديشب). به عنوان مثال به قسمت داستان های سکسی ایرانی در اینترنت رجوع کردم. در گوگل هم به دنبال گزينه هایی که مفهوم روابط جنسی دارند گشتم.
در گوگل برای هر يک از واژه های زير که معادل سکس ميتوانند باشند این تعداد مطلب یافتم

سکس-- 13،800 مطلب
همخوابگی--481 مطلب
همبستری--222مطلب
فعل های کمکی کردن و دادن (کمتر به عنوان لغت بيانگر روابط جنسی و بيشتر به عنوان فعل کمکی) -- 17،000 مطلب
نزديکی (که بيشتر به معنای نزديک بودن و نه در معنای روابط جنسی بکار گرفته شده) --20،400 مطلب
داستانهای سکسی-- 338 مطلب
شهوت (که البته به احساس شهوانی اطلاق ميشود نه خود رابطه جنسی)--18،200 مطلب
شهوانی--634 مطلب

اما اگر ميخواهيد به فقر زبانی ما پی ببريد در گوگل واژه داستان های سکسی را جستجو کنيد. بعد هم مقداری از اینها را بخوانيد. لغتی که بيشتر از هر چيز به چشم ميايد سکس است. کسی از عشق بازی، همبستری، نزديکی، روابط جنسی، و باقی لغات تابو و نامانوس استفاده نميکند. لغت فرنگی سکس در زبان فارسی بقدری جافتاده که جايگزين تمام لغات عجيب فارسی که به نوعی ناقص روابط جنسی را توضيح ميدهند شده.
چند وقت پيش به دليل نوع مطالب ام در وبلاگم، دوستی از ایران به این نتيجه رسيده بود که بنده علاقه به ایجاد روابط جنسی از نوع اینترنتی و مجازی هستم. به این دوست عزيز توضيح دادم علاقه به این کار ندارم. امروز اما برای تحقيقات به سراغش رفتم. يکی از این بقول خودش "چت سکسی ها" را برايم کپی پيست کرد. بسيار متفاوت از چيزی بود که من انتظارش را داشتم. تمامی لغت های تابو و معروف فحاشی بکار برده شده بود (کير، کس، گایيدن، ساک،...). از فقر زبانی هم خبری نبود. مفاهيم بيان شده کاملا واضح و آشکار منظور چت کننده را بيان ميکرد. از لغت سکس نیز استفاده شده بود. وقتی از این دوست عزيز سوال کردم که معمولا همیشه این برخورد را در روابط جنسی دارد پاسخ داد
" نه! با زنم که اینجوری حرف نميزنم. اصلا حرف نميزنيم...خودش معلومه ديگه. توی اینترنت اینجوری هست. همه همين کار رو ميکنن." سوال کردم که قربان شما چگونه درخواست ایجاد روابط جنسی اینترنتی ميکنيد؟
جواب: بهشون ميگم اهل دادن پای چت هستی يا نه؟
سوال: بعد این کار ميکنه-جراب میده؟
جواب: آره
سول: يعنی کسی از دست شما با این برخورد ناراحت نميشه؟
جواب: چرا بعضی دختر ها ناراحت ميشن، ولی خوب اونها اهل دادن نيستند
سوال: پس شما این کار رو با يک قشر خاصی انجام ميدی که از کلمه دادن ناراحت نميشن؟
جواب: قشر خاصی نيست. در اینترنت همه مخفی هستند. فقط اگر با ای.دی واقعی شون باشن کلاس ميذارن
سوال: فکر ميکنيد راه ديگری و يا لغت ديگری وجود داشته باشه که شما بتونيد منظورتون رو بيان کنيد ولی به کسی بر نخوره
جواب: مثلا بگم به قصد ازدواج ميدی؟ نه بابا این زنها خودشون هم بدشون نمياد
سوال: خوب ممکن که واژه دادن، بعضی ها رو ناراحت کنه....مثلا واژه نزديکی چطوره؟
جواب:علامت خنده
سوال: نميشه؟
جواب: اگه بخوای بری پيش اقا صيغه کنی چرا که نشه؟
این بخشهايی از مصاحبه مجازی بنده با اقايی بود که ادعا ميکرد از "چت سکسی" خيلی لذت ميبرد. کلا این اقا به من توضيح داد که حريم خصوصی اش در اینترنت از حريم خصوصی اش در خانه شهوانی تر است. او معتقد بود که زبانی را که در روابط جنسی اش در فضای مجازی اینترنت استفاده ميکند ، هرگز نميتواند در خانه استفاده کند. به این موضوع خيلی علاقه مند شدم. شايد مساله را با استادم در ميان بگذارم. مطمين هستم که مرا تشويق به تحقيقات بيشتر ميکند. چون خيلی علاقه مند به تاريخ نگاری حوزه خصوصی ایرانيان است. يک کنفرانس هم در آکسفورد در جون 8-10 هست که در همين رابطه تاريخ نگاری خصوصی است. باز هم عشق عميق من به فضای اینترنت. هم خصوصی است، هم عمومی و این خيلی جالب است. بهترين قسمتش هم این که به لطف فرنگی ها کلی تئوری های حوزه خصوصی/عمومی وجود داره که این ها رو اگه با تئوری های سکسواليتی درهم کنی کلا فکر کنم تحقيق خوبی از آب دربياد

آقای بی نام و و نشان کامنت ها که هميشه به من گير ميدهيد که چرا عين آدم نمينويسی و وبلاگت تبديل به آشغال بلاگ شده و فکر کردی خلاقی! اقا شما به من يک تحقيقات درست و حسابی در زمينه مساله سکسواليتی و زبان فارسی معرفی کنيد. من که پيدا نکردم. حالا مساله دنيای مجازی اینترنت و سکسواليتی هم در ميان ایرانيان بايد برسی بشه که نشده. اگر ما در زبان شيرين فارسی با اندازه کافی لغت برای ارتباط جنسی داريم چرا اینقدر از لغت سکس استفاده ميکنيم؟ آيا این لغت مفهموی از رابطه جنسی بيان ميکند که غير تابو است؟ آيا سکس زيباتر از عشق بازی است؟ آيا سکس همان مفهوم همخوابگی را بيان ميکند؟ اگر این سوالات به نظر شما "آشغال نويسی " است به من بگوييد چرا؟