اين پورن نيست اين تجاوز است: نگاهی به يک سايت ايرانی

يکی از دوستان یک سايت پورنوگرافيک ايرونی رو به من معرفی کرد. می توانم ادعا کنم که با ژانر پورن فرنگی آشنايی کامل دارم و خوب هم در مسائل تئوريک و فلسفی پيرامونی اش وارد ام اما اين "سايت *&^&%$" حسابی مشکل دار است. صحنه های تجاوز به زنانی که به وضوح دارند به نشان دادن صورت هاشان اعتراض می کنند را، بدون در نظر گرفتن عامليت و رضايت آنها نشان می دهند. می دانم که اگر لينک بدهم به وديو های خاص، دارم حمايت می کنم، يا اينکه...
بايد پس فردا بلند شوم بروم ببينم چطور می شود درِ اين بی شرف ها را تخته کرد! من هيچ مشکلی با پورنی که شرکت کننده ها درش کاملاً رضايت و عامليت داشته باشند ندارم و بسيار هم خوب است. اما اين افتضاح است که صحنه های تجاوز به زنان شده فيلم سکسیِ شب مردم!
اينقدر حالم بد شده که ديگر اصلاً نمی توانم در مساله دقيق شوم و نقد درست و حسابی بنويسم! يک مشت مردمان حيوان!
-------
الان که حالم کمی بهتر شد می نويسم:

تمام ويديو ها در چهارچوب هنجار های دگرجنس گرايی بودند و تنها سه فيلم از سکس همجنسگرا ها بود که آن هم پورن خصوصی بود و نمی شد گفت که تجاوز است چرا که همه شرکت کنندگان در عمل گايمان کاملاً به وجود دوربين واقف بودند. حال اينکه خبر داشته اند پورن خصوصی شان از انترنت سر در می آورد را ديگر نمی توان فهميد.

در تمام ويديو ها هنجار های دگر جنس گرايی به نحوی اجرا می شد که زنان تنها آنجا برای دادن سرويس های جنسی حضور داشتند. يعنی يکی از سوراخ های بدن را در اختيار يک يا چند آلت مردانه قرار می دادند و به شکل بسيار انفعالی (حتی آنها که مورد تجاوز قرار نمی گرفتند) پذيرای آلت های آقايان بودند. تنها در يک يا دو مورد زنان لذت بدن خود را با زبان بدنی و کلام نشان دادند.

در تمام فيلم ها از زنان خواسته می شد که سکس دهانی (oral sex) اجرا کنند و زبانی که برای اين کار استفاده می شد عموماً با افعال امری ساک بزن، بخور، بکن تو دهنت کامل می شد. در تمام فيلم ها (من همه فيلم ها را ديدم) يک بار هم روی هيچکدام از زن های سکس دهانی اجرا نشد. يعنی زن ها تنها دهنده سرويس جنسی از دهان و نه دريافت کننده آن بودند!

چند تا مساله که برای من خيلی دردناک بود در اين ودييو های اين سايت صحنه های به وضوح تجاوز بود که در همه موارد زن ها بسيار جوان و شايد حتی زير هجده سال بودند و متجاوز مردی بود که با آنها نزديکی شخصی دارد و معلوم است يا با هم دوست اند يا هم را به خوبی می شناسند. پس در واقع همان ژانر پورن خصوصی است با اين تفاوت که به زن به راحتی در مقابل دوربين تجاوز می شود.

در بيشتر ويديو ها زن ها به جديت از کسی که دوربين در دست دارند می خواهند که صورتشان را نشان ندهد يا که اصلاً فيلم نگيرد که گويا در اين موقعيت کسی به حرف شان اصلاً گوش نمی دهد.

از همه وحشتناک تر برخود مردان با زنان فاحشه بود که به وضوح از خشونت کلامی و فيزکی در مقابل آنها استفاده می کردند و فيلم گرفتن از زنان فاحشه هم با خشونت انجام می شد.

بسيار از فيلم مشخص بود که با دوربين مخفی گرفته شده و زنان در فيلم (و شايد در بعضی موارد مردان) از وجود دوربين خبر ندارند.

بعضی از اين فيلم ها بقدری دردناک بود که من برايم سخت است تصور کنم کسی در چنين شرايطی می تواند تمايلات شهوانی اش را همچنان نگاه دارد و به کارش مشغول باشد. در يکی از صحنه ها يک زن فاحشه توسط سه مرد کرده می شد، مدام او را فحش و بد و بيراه می دادند که "خيس کن ديگه!" و البته زمان قراری شان به سر آمده بود و اين سه مرد زن را بر خلاف ميل اش و اعتراض هايش همچنان با خشونت می کردند.

در صحنه اي ديگر زنی که شايد فاحشه بود به مشتری اش که مدام از او می خواست دوربين اش را خاموش کند توضيح می داد که نه از پشت می دهد نه ساک می زند، اگر می خواهد زود کارش را بکند و برود و در تمام طول اين مکالمه کودکی از اتاق کناری زن را صدا می زند که خاله تلفن!

من نمی خواهم برای کسی اينجا صدور حکم کنم. ممکن است اين فيلم ها برای خيلی ها لذت بخش باشند اما اينکه عامليت زنان به اين صورت به زير سئوال می رود و تجاوز به آنها می شود فتيش يک ملت، بسيار خطرناک و تاسف بار است. از آن بدتر اينکه امکان هيچ پيگرد قانونی اي هم نيست و قانون هم در اين شرايط به نفع زنان کار نمی کند.

در نهايت بی انصافی است اگر نگويم که تمام آلت های مردانه اين فيلم ها از ميآنگين های بين المللی به وضوح کوچک تر بودند!

----------
به ژورناليست مملکت پيغام دادم که يک کاری کنيد، می گه بابا تو تهرون ريخته از همين تجاوزی هاش هم ريخته می خوای آدرس بدم بهت کجا! دمش گرم باز گفت پشت قضيه رو می گيره!

به یکی از دوستای نزدیکم که در ایران هست و سرش تو اخبار اجتماعی سیاسی زیاد میچرخه می گم اين جريانش چيه؟ می گه:

الان تو گوشی موبایل همه از این کثافت کاری ها و بی شرف بازیها تا دلت بخواد پیدا می شه!تو مترو هم برای هم بلوتوث میکنن. آدم پستی و پلشتی آدما رو تا این اندازه می بینه واقعاً از همه چیز بیزار می شه! آره تو مترو ها همه که می شینن برای هم فایل بلو توث میکنن.
بیشترین چیزی هم که رد و بدل می شه از همین فایلهای پورن خصوصی هست!!
البته من گوشیم خوشبختانه بلو توث نداره اما اونوموقعی که می رفتم سر کار و همش با متور اینور انور می شدم یکی از همکارام که هم سن من بود بغل دستم می نشست و مثل قلاب ماهیگیری منتظر طعمه می شد و بلو توث باز می گذاشت و از این مزخرفات می گرفت.
بعد هم شنیدم شهرداری و ارگانهای وابسته به مترو می خواستن سیستم هایی تعبیه کنن که بلو توث رو تو مترو از کار بندازه. الحمدلله که بنده نه گوشیم بلوتوث داره و
نه اگر هم می داشت بلوتوثش رو روشن می گذاشتم در مترو و تاکسی و اتوبوس و وسایل نقلیه عمومی که همه زندگی آدما رو عمومی می شه دید و خواند و شنید!
انصافاً، انصافاً بگم در دوره خیلی کثیفی بسر می بریم
البته یک نکته دیگه هم بگم شاید برای خودت جالب باشه
بعضی ها هم هستن برای اینکه بگن سکس داشتن با یک نفر این فیلمایی که اینجوری هست ولی شخص دوم توش غایب هست رو نشون میدن که ببین چه تیکه ای رو نمودیم
==========

از ليلی موری بخوانيد:
تجاور در غالب داستا‌ن‌های اروتیک